• songs

    Viral Lagu I Am Me – DSV

    Assalamualaikum Hai korang☺☺Bila tengok klip video Dato Seri Vida ni,macam best pulak.dah tengok ke belum. Meh tengok sini I WantI Want YouI WantI Want YouI Am FunI Am PrettyI Am BeautifulI’m A QueenI’m InspireYour DesireI’m A DivaLiving La VidaCome To MeSayang Sayang SayangSay With MeSayang Sayang SayangCome To MeSayang Sayang SayangSay With MeSayang Sayang SayangI Am MeI Am MeI Am MeI Am FunI Am PrettyI Am BeautifulI’m A Queen I’m InspireYour DesireI’m A DivaLiving La VidaCome To MeSayang Sayang SayangSay With MeSayang Sayang SayangCome To MeSayang Sayang SayangSay With MeSayang Sayang SayangI Am MeI Am MeI Am MeI WantI Want YouI WantI Want YouI Am MeI Am MeI Am MeI…

  • songs

    11 Ribu Tonton Lagu Keroz Nazri Di Youtube

    Assalamualaikum Sekarang nak popular dan glamor memang senang kan? jom baca nie v v v Keroz Nazri PETALING JAYA: Penyanyi dan komposer baru Keroz nazri gembira apabila klip video lagu terbaharunya iaitu Sedia Bercinta Lagi telah berjaya mendapat sebanyak 11 ribu tontonan di laman Youtube. Keroz atau nama sebenarnya, Khairul Nizam Nazri, 28, berkata, sehingga kini klip video tersebut masih lagi menerima tontonan daripada penonton tidak sangka jumlah itu meningkat dengan mendadak selepas dua minggu ia dimuat naik di laman tersebut. “Klip video lagu Sedia Bercinta Lagi sudah pun dimuat naik di Youtube sejak 1 Mei lalu, tidak sangka pula ia mendapat respons yang baik. “Ini merupakan perkembangan yang sangat bagus bagi sebuah lagu…