nur awfiyah nur naura parenting blogger siblings

Si kakak Awfiyah dan Si adik Naura

Assalamualaikum Masih lagi berjerebu.Masih lagi perdebatan hangat tentang Budget 2016 kan.Sana sini orang dok pung pang bercerita pasal budget 2016 ni.Bagi aku,bukan taknak amik tau langsung pasal Budget tu,tapi Budget tu macam takde kena mengena orang yang bekerja swasta macam aku ni.Diorang bertepuk tangan pun tentang kenaikkan gaji,Gaji orang kerajaan yang naik,bukan gaji orang swasta.BR1M […]

kisahsidairy.com parenting blogger siblings

Keletah Nur Awfiyah Bila Dapat Adik

Assalamualaikum Asyik cerita masalah dunia,sesekali selit jugak cerita pasal anakanda¬≤ ummi ni kan.Banyak sebenarnya cerita yang nak diceritakan tentang anak syurga ummi ni.Tapi disebabkan tak sempat nak snap gambar mereka berdua untuk dijadikan cerita.Yelah,kang tak letak gambar ,bosan pulak korang membaca.Bila ada gambar ni,ada sikit mood nak membaca tu kan. Masa 1st time jumpa adik […]