SERVIS REVIEW

Tshirt Printing Kajang tawar harga murah

Assalamualaikum Tshirt Printing Kajang tawar harga murah | Alhamdulillah..akhirnya terlaksana jugak segala yang telah di rancang untuk “ EKSPLORASI JDT BLOGGER KE BUKIT GAMBANG” .Semua perancangan berjalan sebaik mungkin.Ramai jugak tertanya-tanya tentang TSHIRT yang di pakai JDT Blogger semasa mereka ke sana. TSHIRT Printing Kajang dan JDT Blogger telah berkobolarasi di dalam EKSPLORASI JDT BLOGGER […]

SERVIS REVIEW

EBOOK KANAK-KANAK TANPA HAD DI MYEBOOKCLUB

Assalamualaikum EBOOK KANAK-KANAK TANPA HAD DIĀ  MYEBOOKCLUB | Walaupun Naura ni belum pandai membaca,tapi aku suka belikan dia buku yang dia boleh tengok melalui gambar-gambar yang ada di dalam buku tu.Sambil tu umilah kena bacakan untuk dia.Tapi tulah,kalau buku ni,sekejap jelah koyaknya.Kalau dah bawa ke hulu hilir,memang jahanam lah kan. Tapi hari tu umi ada […]