• INFO,  kisahsidairy.com,  motherhood,  nur awfiyah,  PARENTING,  petua,  Sharing

    Nur Awfiyah kurang Sihat

    Assalamualaikum Hai korang,bila anak tak sihat ni,perasaan nak tinggalkan anak kat rumah pengasuh memang rasa berat je..Rasa nak cuti pulak hari nie,Tapi bila kenangkan pengasuh kata ok jerk,maka aku pun keje lah hari ni. Nur Awfiyah dah menunjukkan tanda-tanda kurang sihat sejak semalam lagi..Mybe sebab kesan injection pada hari rabu tu..Aku ada ceritakan kat entry ni.Bawa Nur Awfiyah Untuk Monthly Checkup. Semalam pun seharian dia merengek,bila rasa kurang sihat,cepat-cepat akak ipar bagi dia ubat demam.iUbat demam tu memang aku dah bekalkan,.Yelah takut melarat pulak..Tapi tak pun diberitahu pasal tu masa aku kerja semalam..Dia kata taknak aku risau sangat.Nur awfiyah pun demam taklah teruk sangat..Tetapi sebagai ibu,kerisauan tu tetap ada.. Masa…