Showing 2 Result(s)
INFO kisahsidairy.com motherhood nur awfiyah PARENTING petua Sharing

Nur Awfiyah kurang Sihat

Assalamualaikum Hai korang,bila anak tak sihat ni,perasaan nak tinggalkan anak kat rumah pengasuh memang rasa berat je..Rasa nak cuti pulak hari nie,Tapi bila kenangkan pengasuh kata ok jerk,maka aku pun keje lah hari ni. Nur Awfiyah dah menunjukkan tanda-tanda kurang sihat sejak semalam lagi..Mybe sebab kesan injection pada hari rabu tu..Aku ada ceritakan kat entry ni.Bawa Nur Awfiyah Untuk Monthly Checkup. Semalam pun seharian dia merengek,bila rasa kurang sihat,cepat-cepat akak …

petua

KHASIAT JAMBU BATU

KHASIAT JAMBU BATU Jambu batu adalah buah yang paling berkhasiat bagi membekalkan vitamin dan mineral kepada tubuh manusia. Ia juga efektif menurunkan paras kolesterol dalam darah manusia dan amat bagus sekiranya dimakan setiap hari.Jambu batu tergolong dalam kumpulan makanan berfungsi yang banyak mendatangkan manfaat kepada kesihatan manusia.Bagaimanapun, pengambilan buah jambu batu perlu dibuat dalam jumlah yang mencukupi bagi memastikan khasiatnya berupaya memberi tindak balas kepada tubuh secara berkesan.Kita digalakkan supaya …