Sampai Dah Cek Nuffnang

Assalamualaikum Hai korang☺☺☺Lama dah kan tak bercerita pasal Nuffnang ni.Nuffnang sekarang ni taklah lebat macam dulu.Dah macam sunyi sepi je..Aku pun tak tau kenapa.Tapi ramai

Cashout Nuffnang

Assalamualaikum Hai korang☺☺☺☺Walaupun sedang sibuk untuk menyiapkan task akhir untuk Program JDT Blogger bersama Anak-anak yatim,keluar jugak seketul entry untuk tatapan pembaca..Eh..ada pembaca eh..hahaha..Eh..korang boleh

Cek Nuffnang Dah Sampai

Assalamualaikum Walaupun tengah sebak dek kerana anak-anak tinggalkan ummi dia hari ni.Takpe..ummi gagahkan jugak berblog.Menghilangkan kebosanan dan kesedihan.. Siapa yang tak rindu kan bila berjauhan

Menjejak Si Nuffnangers

Assalamualaikum Dah lama rasanya tak melihat siapa yang telah menjejakkan kaki ke blog ni.Memang di akhir-akhir ini amat kurang rakan blogger yang datang menjengah ke

1 2 3 6