Naura Kena Cirit Birit

Assalamualaikum Kali pertama kena tu,aku ingatkan takde pape..Malam selalunya dia akan berak.Itupun lepas minum susu.Tapi petang tu,dia dah mula berak cair.Mula -mula memang tak kisah

Petua Lebatkan Rambut Bayi

Assalamualaikum Hai korang..Ada tak antara korang yang risau bila rambut anak korang tak lebat..Macam anak-anak orang lain yang rambutnya..mak aiihh..bukan main lebatnya. Selalunya bayi ni,lahir

10 Cara Rangsang Bayi merangkak

Assalamualaikum Saja dok menggoogle tentang bayi merangkak ni.Bukan apa…sejak ni,naura dah mula angkat bontot dan menegakkan tangan tingi-tinggi..Setiap perkembangan anak-anak ni memang ibu bapa akan

1 2 3 7