• kisahsidairy.com,  Semasa

    Cuaca yang Baik

    Assalamualaikum Alhamdulillah…nampaknya hari nie cuaca sangat baik…Keluar dari rumah tadi pun lambat..nampaklah sinaran cahaya pagi seperti biasa.. Syukur alhamdulillah…Harap biar lah berpanjangan untuk dua tiga hari nie..Biarlah keadaan banjir reda buat seketika..Kesian mereka yang berada dalam keadaan itu.. Sesungguhnya Allah swt tu mendengar segala rintihan umatnya…Teruslah berdoa untuk yang  terbaik. Sudahpun hari khamis hari nie…Masa juga berlalu begitu pantas meninggalkan kita..Tidak lama lagi muncul lah tahun baru.Tahun 2014..Apa akan jadi agaknya di tahun baru…Doa yang baik baik untuk kita sekalian umat..Semoga bumi yang dipijak ini sentiasa menjadi hak kita.. Tercapaikah sudah apa yang korang impikan untuk tahun nie..atau masih lagi belum tertunai hasrat?..Insyallah…mungkin ada hikmah apa yang kita impikan tahun…

  • kisahsidairy.com,  pencapaian blog,  ranking alexa

    Ranking Alexa Kisahsidairy dot com

    Assalamualaikum hehehe….ketawa dulu…aku saja teringin jugak nak tengok jugak ranking kisahsidairy nie di Alexa.. Tengok ramai blogger buat macam tu..So,saja-saja aku nak tengok setakat mana penerimaan blog nie dalam ranking alexa tu.. Mana tau membanggakan aku…ada sikit semangat untuk terus berblogging kan…agak-agak bagus ke kalau macam nie..sebab aku tak tau sangat pasal nie…Orang lain lagi hebat dari aku..bawah 1000 je kan..oklah tu..janji rakan -rakan alam maya aku kenal siapa kisahsidairy nie..hehehe

  • affiliate,  jobdirumah,  kisahsidairy.com

    Iklan Terbaru Jobdirumah.com

    Assalamualaikum Mesti korang perasan kan banner dari Jobdirumah tu.Memang sebelum nie aku asyik usha jer blog Hasrul hassan..Sebabnya,dia menjadi inspirasi untuk aku teruskan niat nak join Affiliate dari Jobdirumah nie. Apa taknya,aku banyak membaca entry dari HasrulHassan.com nie tentang entry komisyen JobDirumah yang diterima tu..Memang mengkagumkan aku la jugak..Cuma aku tak masuk la untuk jawatan kosong jobdirumah nie..Sebab saranan dari Hasrulhassan.com,sruh masuk affiliate jobdirumah dahulu…good.. Malam nie terbuka hati aku untuk aku teruskan niat aku untuk join program nie..xsalah kita mencuba kan… Sebenarnya memang dah lama aku meng’Usha tentang Jobdirumah nie,banyak kali aku fikir untuk melakukannya.Tapi risau takut tak dapat nak memberi tumpuan sepenuhnya.. Tapi bila dapat saranan seperti berikut,aku…