• happy sunday

    Hari Minggu

    Assalamualaikum
    Selamat Pagi korang…Adakah yang sedang dalam perjalanan balik ke kampung?Untuk korang yang tengah drive tu,pandulah berhati-hati..Elakkan kena saman…bhahahaha..
    Kenapa orang sebelah tu,jangan syok tidur jerk…satgi ke laut kang…Pastikan teman pemandu tu ye..
    Aku masih lagi di rumah..Takde cadangan nak balik kampung pun..Sebab hari isnin masih lagi bertugas.So malam isnin dah gerak balik kampung..Al-kisah kampung aku dekat jer…Hanya 45 minit je dari rumah..Ikutkan hati macam nak balik hari nie dan isnin cuti jerk..Memandangkan cuti tak berapa nak ada..so terpaksa batalkan niat tu..
    Hari ahad minggu nie takdelah aktiviti sangat..Just satgi nak pi umah orang kawen…Dari pagi tadi dok kemas rumah,memasak ,cuci baju,gosok baju…Semua dibuat hari nie..Supaya tidak tergopoh gapah esoknya..Kot ler bangun lambat esok,naya jerk…
    Harap dapat blogwalking hari nie,so korang…happy sunday ye..