RANDOM Archives - Kisahsidairy.com

Category: RANDOM

Cabaran 30 Entry : Hari 7 : Sejauh mana pendidikan itu penting bagi anda

Assalamualaikum sumber:google occay….nak buat karangan sikit pasal Sejauh mana kepentingan pendidikan tu pada aku. Siapa kata pendidikan itu tak penting…Walau dari mana pun kita berasal,asal kita ada pendidikan,nescaya kita akan…

Cabaran 30 Entry : Hari 6 : Apa yang anda makan hari ni

Assalamualaikum Selamat pagi korang…Wake up!! kot-kot ada yang masih tertidur tu…Sila-silalah bangun…Ada ke yang bercuti…wah…bestnya… Oklah…dah ke cabaran hari yang ke 6…Fuhhh….banyak lagi cabaran yang perlu dibuat…Cabaran nie hanya untuk…

Cabaran 30 Entry : Hari 5 : 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih

Assalamualaikum Fuhh…Cabaran hari ke 5…Ni yang…adeh…nak bagitau ke…alamak…acane ni ek… Disebabkan cabaran ini nak menghendakki (eh..betul ke ayat aku ni)aku cerita pasal Ex-BF..meh la aku nak bagitau sikit .so…en.husband…saya hanya…

CABARAN 30 ENTRY : HARI 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Saya

Assalamualaikum Dah pun masuk hari ketiga cabaran 30 entry ni..Alhamdulillah,walaupun masih banyak lagi entry yang perlu disiapkan,akan ku gagahi jua..ececeh.. Untuk hari ketiga nie,apa yang menguatkan saya.aku ambil dari segi…

CABARAN 30 ENTRY : HARI 2 : 5 CARA MEMENANGI HATI SAYA

Assalamualaikum Fuhhhh….Cabaran hari kedua…adeh…dah banyak kali typo…asyik undo jelah kerjanya…membebel dulu.. sumber:google Susah ke nak memenangi hati aku ni.? Ala..tak susah mana pun…sonang je tau… Nak memenangi hati aku ni…

CABARAN 30 HARI: HARI 1 – 1 GAMBAR TERBARU ANDA & 5 FAKTA TENTANG DIRI ANDA

Assalamualaikum Menyahut cabaran jugak dari Kelab Blogger Ben Ashaari nie…Walaupun dah ketinggalan 3 cabaran,tetap jugak nak sahut cabaran ni..Baru start hari ni,bermula dari Gambar Terbaru dan fakta tentang diri aku…