bola sepak kisahsidairy.com Perlawan bola Piala FA

JDT vs PAHANG

Assalamualaikum Pastinya ramai sekarang ni yang duduk depan tv, kedai mamak atau melihat secara live perlawanan Bola sepak piala OPPO Jdt lawan Pahang malam ni. Aku hanya menonton depan tv je.lagi selesa..sambil layan kopi panas, sambil tu boleh lepak lepak dengan nur awfiyah ni. Di separuh masa pertama, , alhamdulillah, Nampaknya berpihak kepada JDT.Tak mustahil […]

bola sepak

Perlawanan Bola Sepak Antara Johor dan Kelantan

Assalamualaikum Wah, hari nie gamat lagilah nampaknya stadium Larkin.Hari nie perlawanan bola sepak antara 2 buah negeri iaitu Johor dan Kelantan.Semangat hari ni budak office balik cepat, semata-mata nak tengok perlawanan tu.. Sebenarnya bola nie kurang minat sangatlah, tapi dah en.husband awal-awal lagi da bukak channel Arena Astro, so, terpaksalah join jugak tengok. Bagi aku […]