RANDOM

Burger bakar abang burn

Burger bakar abang burn| Dapat jugak akhirnya burger bakar abg burn nie.Memang aku dah lama nak mencari burger nie.

Selalu tengok blogger dok review pasal burgee abg burn nie.Nak tau jugak apa nikmatnya burger nie.
So hari nie aku berpeluang untuk menikmati burger bakar nie.
Aku tanya cashier tu burger apa yang best.so, dia rekemenkan aku burger Beef Supremo Cheesy.aku tambah meetball..saja nak testnjugak yang ni.
Aku xberapa minat sangat meetball tu.mungkin terlalu rasa sos lada hitam tu kuat sangat kot.
Ada keenakkan yang sedap pada burger beef supreme cheesy tu..mau naik badan aku kalau selalu sangat makan burger nie..so aku bagi 4 bintang..haha..

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(5) Comments

  1. Haruno Hana 하나 says:

    bestnya! femes betul burger bakar Abang Burn ni.. tapi tak sempat nak rasa lagi.. hehe 🙂

  2. Popular kn burger bakar ni.. Smpaikn de juga sstgh gerai burger nk wat sma cm dia..

  3. akak pun br je mkn li mengundi ritu.meatball tu akak tak bape suka sos dia.

  4. nea lopah says:

    sumpah terliurrr…hahahaha
    salam kenal dan folow jugak.

  5. […] sebelum munculnya woodfire burger ni iaitu Burger Bakar Abang Burn.Umi pernah ceritakan di Entry Burger Bakar Abang Burn.Lama dah entry tu.Tahun 2013 dah cerita pasal burger bakar tu.Tak taulah wujud lagi ke tidak burger […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *