Burger bakar abang burn

Burger bakar abang burn| Dapat jugak akhirnya burger bakar abg burn nie.Memang aku dah lama nak mencari burger nie.

Selalu tengok blogger dok review pasal burgee abg burn nie.Nak tau jugak apa nikmatnya burger nie.
So hari nie aku berpeluang untuk menikmati burger bakar nie.
Aku tanya cashier tu burger apa yang best.so, dia rekemenkan aku burger Beef Supremo Cheesy.aku tambah meetball..saja nak testnjugak yang ni.
Aku xberapa minat sangat meetball tu.mungkin terlalu rasa sos lada hitam tu kuat sangat kot.
Ada keenakkan yang sedap pada burger beef supreme cheesy tu..mau naik badan aku kalau selalu sangat makan burger nie..so aku bagi 4 bintang..haha..

siti Rohaida

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

4 thoughts on “Burger bakar abang burn

  • May 12, 2013 at 1:57 pm
    Permalink

    Popular kn burger bakar ni.. Smpaikn de juga sstgh gerai burger nk wat sma cm dia..

    Reply
  • May 12, 2013 at 1:57 pm
    Permalink

    akak pun br je mkn li mengundi ritu.meatball tu akak tak bape suka sos dia.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *