nuffnang RANDOM ranking alexa

Blog Sunyi Sepi

Assalamualaikum
sumber :google
 Lama dah menyepikan diri,tapi tak bermakna lenyap dari alam maya nie..Cuma masa untuk berblogging terbatas lately nie.Hari pertama memulakan tugas hari nie setelah lebih 2 minggu berehat.
Banyak cerita yang ingin di kongsikan tetapi mood untuk mencipta kata-kata tu hilang ke laut..
Sepanjang cuti dan duduk di kampung,terasa malas nak balik ke bandar nie.Bukannya apa,lebih tenang bila di sana..Walau keadaan sunyi tanpa adik-adik dan anak saudara yang riuh rendah,tetapi tetap menenangkan jiwa..begitulah kehidupan di kampung berbanding di bandar kan.
Bila sudah lama menyepi dari berblogging nie,blog sunyi sepi,Nuffnangers yang datang melawat pun kurang..Ranking alexa makin menurun..
ada juga yang sudi melawat..thanks korang

Ranking alexa dah makin menurun sebab pengabaian blog setelah beberapa lama..
Insyallah..lepas nie aktiviti berblog diteruskan seperti biasa…

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(21) Comments

  1. Ija Rased says:

    rehat panjang…selamat berbelog kembali

  2. paish says:

    welcome back 🙂

  3. tak apalah. dahulukan mana yang penting. rasa dah dapat kata-kata tu balik, tulislah.

  4. Ai Syah says:

    dlm nk berblog ..mmg kdg2 ade ujiannye..hee..sbb kita msh ade tanggungjwb lain y perlu diselesaikan di luar.=)

  5. Norhasniza Khalid says:

    biasalah tu kak, takpe.. pelan-pelan..

  6. welcome back. take ur time. ^_^

  7. ctfand says:

    selamat kembali sis.. take your time..

    btw, entri ni membuatkan sy rindu kat kampung halaman… 😀

  8. tak pe,, pentingkan yang lebih penting k 😀

  9. ain diyana says:

    welcome back kak~ 😀

  10. takpe kak ida..rehat je dulu…
    slow-slow pon tak pe…

  11. ok welcome back & keep it up yer.. 😉

  12. retiss memey ade peminat jugakk.,ahhKs

  13. selamat kembali berblogging kak..blog lately sunyi sepi sebab bercuti jugak kot 🙂

  14. welcome back dear semoga lepas ni semakin bersemangat k 🙂

  15. Biasalah tu. mood blogging ada pasang surutnya. Smoga mood kembali seperti sedia kala.

  16. ramai blogger yg rht pjg rupenye. huhu. cx pon baru nk aktif blk. tp kite sume bkn rht sesuka ati pon tp kite byk komitmen. kan kan kan? huhu

  17. Assalamualaikum kak ida, slow2 kayuh ye, jaga diri baik2 tau (",)

  18. Salam berblogging.. semoga terus sukses.. 🙂

  19. Selamat kembali kak. Take your time, everything gonna be on the track back. InsyaAllah 🙂

  20. mesti ada y melawat punye lah..take ur time

  21. take care ya kak..jaga kesihatan itu penting ya kak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *