RANDOM

Bila Demam Dah Melanda

AssalamualaikumBlog tak berupdate.Ni semua gara gara  Demam yangmelanda en.husband dari petang semalam.Bila demam tak juga kebah, jalan penyelesaian adalah pergi ke klinik.Bila dah dapat ubat dari doktor dan rehat satu hari, barulah nampak ada perubahan sikit.
Niat hati nak pergi kerja hari ni, tapi bila fikirkan en.husband yang demam tu, tak sampai hati pulak nak tinggalkan dia sendirian kat rumah.

Harap demam en.husband akan sihat seperti biasa..

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(8) Comments

  1. Mieza Jhaa K says:

    Ehh sama.. mr.k pun demam jgk..tak pergi kerja hari ni.

  2. Semoga cepat sembuh ya…

  3. semoga suami akak sembuh.. cuasa skrg mmg panas sgt2..

  4. Moga En.husband semakin sihat

  5. Semoga hubby Aida cepat sembuh… aamiin..

  6. Zee Suhaini says:

    ingat akak yang demam..moga cik abe cepat sembuh..akak pon jaga diri tau..

  7. Moga cepat smbuh ya.

  8. semoga husband kak aida cepat sembuh ye. Skrg ni memang musim orang demam, budak kecik pun tak terlepas.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *