Bila Demam Dah Melanda

AssalamualaikumBlog tak berupdate.Ni semua gara gara  Demam yangmelanda en.husband dari petang semalam.Bila demam tak juga kebah, jalan penyelesaian adalah pergi ke klinik.Bila dah dapat ubat dari doktor dan rehat satu hari, barulah nampak ada perubahan sikit.
Niat hati nak pergi kerja hari ni, tapi bila fikirkan en.husband yang demam tu, tak sampai hati pulak nak tinggalkan dia sendirian kat rumah.

Harap demam en.husband akan sihat seperti biasa..

siti Rohaida

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

17 thoughts on “Bila Demam Dah Melanda

  • February 26, 2014 at 12:04 pm
    Permalink

    Ehh sama.. mr.k pun demam jgk..tak pergi kerja hari ni.

    Reply
  • February 26, 2014 at 12:41 pm
    Permalink

    semoga suami kak ida cepat sembuh dari demam..

    Reply
  • February 26, 2014 at 12:56 pm
    Permalink

    Assalamualaikum dan salam singgah sini KSD…semoga En.Suami KSD cepat sembuh yer…biasalah KSD lau En.Suami kita sakit,kita pun macam rasa sakit jgk..

    Reply
  • February 26, 2014 at 3:12 pm
    Permalink

    Semoga cepat sembuh ya…

    Reply
  • February 27, 2014 at 5:19 am
    Permalink

    hope segera sembuh dan rajin makan ubat…..

    Reply
  • February 26, 2014 at 10:40 pm
    Permalink

    Sama la farah pn kalau husband tak sihat mmg berat hati nk tinggalkan dia sensorang p kerja.. selalunya mmg farah akan ambik cuti jugak la.. btw semoga husband cepat sembuh k.. =D

    Reply
  • February 27, 2014 at 12:16 am
    Permalink

    semoga husband kak aida cepat sembuh ye. Skrg ni memang musim orang demam, budak kecik pun tak terlepas.

    Reply
  • February 27, 2014 at 2:17 am
    Permalink

    ingat akak yang demam..moga cik abe cepat sembuh..akak pon jaga diri tau..

    Reply
  • March 3, 2014 at 8:27 am
    Permalink

    Jga suami bek2 tauuu.. jan pla trikut sakit. Nnti dua2 sakit sepa nk jgaa.. ^^ moga suami cpt smbuh..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *