INFO

Selamat Hari Kemerdekaan yang ke 61 Tahun

Assalamualaikum

Selamat Hari Kemerdekaan yang ke 61 Tahun | Alhamdulillah…dah 61 tahun Negara kita Merdeka.Serius bangga jadi anak Malaysia ni.Walaupun hakikat ni hati kita masih tak Merdeka dek kerana sering bersifat MUNAFIK.Bersifat pentingkan diri,bersifat angkuh dan sombong.dan pelbagai macam lagi sifat,kita tetap aman di mata dunia.

 

Dan semestinya setiap tahun Logo akan bertukar coraknya.Dan untuk tahun ini,Logo dicipta hasil dari Nik ZulKifli Nik hitam denga tema hari kebangsaan 2018 adalah SAYANGI MALAYSIA KU

LOGO HARI KEBANGSAAN 2018

 

Simbol rakyat melaukan gerakan riang mengangkat tangan,dengan satu betntuk hati di hadapan menyatukan mereka.Membawa maksud warganegara terdiri daripada berbilang bangsa hidup dalamĀ  harmoni,seia sekata,bersatu padu dan kasih sayang kepada Negara.

Mesti korang dah dengar kan lagu yang dinyanyikan oleh Kumpulan Bunkface bertahuk Kita Punya Malaysia.Aku pun enjoy dengar lagu ciptaan mereka

 

Last but not least.Selamat menyambut Hari Kemerdekaan buat semua..marilah kita sama-sama terus bersatu padu,seia sekata untuk terus jadikan Malaysia aman dan damai

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE