INFO

Jom makan durian di Kilang Bateri Johor

Assalamualaikum

Jom makan durian di Kilang Bateri Johor| Sebut je pasal durian, mesti ramai yang suka kan. Kalau dulu,kira ni throwback zaman kecil² dululah kan. Sebelah rumah atok kami, ada satu pokok durian. Besau oii.. Tapi kalau berbuah, confirm lebat. So, takde istilah nak beli durian. Bila² masa je boleh makan. Pantang bunyi durian jatuh, berlari kitorang ni mencari. 

Sekarang ni, pokok dah tua, dah pun ditebang. So, bila balik kampung tak semeriah dululah makan durian. Serious, harga durian sekarang ni melampau² harganya. kalau beli rm50 tu, banyak manalah kan dapat. Itu baru durian kampung. Belum lagi durian D24 atau musang king. Memang kalau teringin sangat je beli. 

Tapi hari tu, ada kawan ni forwardkan info pasal JOM MAKAN DURIAN sampai kenyang di Warehouse @ Kilang Bateru, Johor. kalau dah makan sampai kenyang, haruslah puas hati kan.
JOM MAKAN DURIAN sampai kenyang
27-29 Julai 2018
10 pagi hingga 12 malam
So korang, jangan lepaskan peluang makan durian banyak² ye.. 

Thanks for Reading kisahsidairy.com

Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *