COOKINGDIARY

Menu Dinner dari dapur KSD110718

Assalamualaikum

Menu Dinner dari dapur KSD110718| Sejak musim raya beberapa minggu lepas, jarang aku masak ayam. Mungkin sebab dah muak sepanjang raya walaupun raya belum lagi habis. Tapi untuk hari ni, ada jua menu ayam disenarai menu kami untuk malam ni. 

Oh ya, lagipun macam dah lama je takde entry masak-masak kan. Bukan tak memasak, tapi bila bab nak up entry ni, perasaan M tu menebal tau .Kalau takde entry review, memang aku relaks sekejaplah. 

Ok, jom tengok menu yang sempat aku sediakan untuk keluarga tercinta. 

Ayam paprik

Bayam goreng

Telur goreng
Simple kan resepi dinner aku. Alhamdulillah.. Walau kekadang hari-hari memasak, Allah swt sentiasa beri kita idea kan untuk memasak. 

Thanks for Reading kisahsidairy.com

Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *