INFO

Tarikh Mengundi untuk Pilihan Raya ke-14

Assalamualaikum

Tarikh Mengundi  untuk Pilihan Raya ke-14  | Ingat hari raya je ada lagu,Eh..mengundi pun ada lagu tau…Marilah mari…kita mengundi…menunaikan kewajiban….bla..bla..

Sekejap je rasa dah sampai ke Pilihan Raya ke 14.Ini masuk kali kedua aku mengundi tau.Selama ni tak mengundi pun.So,dah tak jakun macam dulu dah..hahahaha..So kalau korang nak tahu bila tarikh mengundi..hah,teruskan membaca ye.

Tadi dah diumumkan Tarikh Pilihan Raya ke 14 (PRU 14).So korang jangan lupa untuk mengundi.Undilah pihak yang betul-betul korang rasakan boleh menjalankan tanggungjawab dengan adil dan saksama ye…Fikir secara telus dalam membuat undian.

Tarikh Pilihan Raya ke 14

-Hari penamaan Calon  : 28 April 2018(Sabtu)

-Hari Mengundi Awal     : 5  Mei 2018(Sabtu)

-Hari Mengundi              : 9 mei 2018(Rabu)

SPR telah menetapkan 9 mei 2018 untuk mengundi..So moh ler kita balik ke kampung.

Semakan Daftar Pemilih – Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia:

https://pengundi.spr.gov.my/


Thanks for Reading kisahsidairy.com

Contact me at :sitirohaida81@gmail.com


Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

9 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *