from my kitchen

Menu Dinner 271107

Assalamualaikum

Hai korang??Selamat pagi..uih ngantuk bebenau ni.Nak jadikan cerita,malam tadi Dak Naura demam,biasalah kalau demam mesti dia akan merengek.Tidur pun mengigau je.Terpaksalah umi kejap-kejap bangun nak lapkan badan dia.Sampailah ke pagi umi just tidur-tidur ayam je.Hari ni ke klinik la nampaknya.

Ok,jom kita tengok menu apa yang umi masak untuk dinner semalam.

Asam pedas ikan mayong Melaka style

Kupang goreng buncis

Daging blackpaper ni lauk semalam.umi panaskan balik sebab tak sempat nak makan
So,itulah menu family umi untuk malam semalam.Hah..hari ni tak tau lah pulak nak masak apa..

Thanks for Reading kisahsidairy.com

Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

8 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE