Uncategorized

OST Titian Cinta – Sumpah Cintaku Asfan Shah

Assalamualaikum

Hai korang☺☺Sejak terjebak dengan cerita TITAN CINTA drama TV3 tu,terus minat dengan lagu dari Asfan Shah ni.

Korang yang rasa nak terjebak dengan cerita ni boleh rujuk entry TITIAN CINTA ni,Sampai sekarang aku tak boleh nak move on dengan cerita ni…hahaha…

Lepas tu pulak dengan lagu mendayu dari ASFAN SHAH ni…lagi lah tak boleh nak move on.

Korang dah dengar ke belum lagu ni

lirik lagu sumpah cintaku

sumber:google

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=uRrj-GiVY-0&w=320&h=266]
Disaat Saling mengenali

Ku Tahu cinta mu memanggil
Dalam Perasaan yang tak kau dengari

Lambaian Mu di dalam mimpi

Bayangan Senyum bidadari
Indah Segenap rasa tak terbagi

Belah Lah jasad ku tirai kenangan ku

Pasti Akan kau jumpa api cinta menyala

Hingga Akhir nafas ini

Sayang Sampai akhir pasti
Cinta Ku tersimpul mati
Di Syurga tetap kau ku nanti
Sumpah Cintaku hanya padamu

Disaat Saling mengenali

Ku Tahu cinta mu memanggil
Dalam Perasaan yang tak kau dengari

Belah Lah jasad ku tirai kenangan ku

Pasti Akan kau jumpa api cinta menyala

Hingga Akhir nafas ini

Sayang Sampai akhir pasti
Cinta Tak bisa berganti
Sumpah Ku hanya kau disisi

Genggam Tanganmu yang suci

Sampai Rambutku memutih
Cinta Ku tersimpul mati
Di Syurga tetap kau ku nanti

Hingga Akhir nafas ini

Sayang Sampai akhir pasti
Cinta Tak bisa berganti
Sumpah Ku hanya kau disisi

Genggam Tanganmu yang suci

Sampai Rambutku memutih
Cinta Ku tersimpul mati
Di Syurga tetap kau ku nanti

Sumpah Cintaku hanya padamu

Sumpah Cintaku hanya padamu

tetiba nak feeling romantik…ececehhhh..syok jugakkan..Bukan selalu pun.Kalau dah terminat dengan cerita,mesti sekali dengan lagunya betul tak.


Thanks for Reading kisahsidairy.com

Contact me at :sitirohaida81@gmail.com


Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *