Produk

SUSU KAMBING ETSUMELL CHOCO OAT SEDAP DAN BERKHASIAT

Assalamualaikum

SUSU KAMBING ETSUMELL CHOCO OAT SEDAP DAN BERKHASIAT | Hai korang☺☺…

Bila dengar susu kambing ni,mesti tekak korang rasa loya je kan..Kan dia macam ada bau-bau hamis yang menyebabkan korang seriau nak minum…kan..kan

etsumell

Susu Kambing Etsumell choco oat ni di formulakan dan dirumus khas berasaskan susu kambing dan 100% bahan semulajadi(organik) tanpa sebarang bahan kimia,pewarna atau perisa tiruan.Istimewanya susu ni kalau korang nak tahu,ia ada tambahan Oat  yang menjadikan susu kambing Etsumell ni tinggi kandungan serat yang berperanan penting dalam membekalkan lebih tenaga selain menjaga kesihatan jantung kita.Ia ditambah pula dengan DHA dan Makanan Sunnah serta gabungan optimum vitamin dan Mineral yang memenuhi keperluan nutrisi badan dan diet harian.

Susu Kambing Etsumell  Choco Oat ni mengandungi Susu kambing,Oat,DHa Kurma,Madu,Kismis,Habatus Sauda,Arabic Gam,Delima,Ekstrak Biji Aprikot dan juga serbuk koko.


SIAPA YANG PERLU MENGAMBIL SUSU KAMBING ETSUMELL CHOCO OAT 

  • Kanak-kanak.
  • Wanita hamil dan berpantang.
  • Wanita yang menyusukan bayi.
  • Remaja.
  • Dewasa dan warga emas

KELEBIHAN SUSU KAMBING ETSUMELL CHOCO OAT.

Kanak-kanak/Pelajar /Remaja
  • Meningkatkan sistem imunisasi.
  • Khasiat DHA/Kismis/Kurma membantu meningkatkan IQ/EQ kanak-kanak dan pelajar.
  • Penghadaman lebih lawas dan lancar.
  • Menguatkan jisim tubuh yang sihat.
  • Membantu menghilangkan kahak dan lelah.
  • Mudah dicerna.
IBU HAMIL
  • Membantu menaikkan HB dan mencegah anemia sewaktu hamil.
  • Membantu mengelakkan sembelit/buasir
  • Melancarkan sistem penghadaman dan permasalahan usus.
  • Memberikan tenaga,menghilangkan loya serta pedih ulu hati.
  • Mengurangkan rasa sakit belakang dan bengkak kaki di akhir waktu kehamilan.
  • Membantu mengurangkan risiko bayi terkena jaundice/demam kuning berpanjangan.
  • Mengimbangi kadar kolestrol dan kandungan gula dalam darah.
IBU MENYUSU
  • Sebagai Milkbooster
  • Memekatkan susu
  • Memberi tenaga
  • Bayi mendapat lebih khasiat.
  • Membekalkan khasiat kalsium.
DEWASA/WARGA EMAS
  • Bersifat alkali dan ia akan berlawan dengan makanan dan toksin yang menjadi penyebab penyakit kronik.
  • Badan berasa lebih bertenaga dan terasa ringan.
  • Melegakan sakit gastrik dan membantu merawat asma dan lelah.
  • Membuang angin dan toksin dari badan.
  • Dapat membantu mengurangkan risiko penyakit kronik.
Paling best masa aku puasa Arafah hari tu,sahur sempatlah menikmati secawan Susu Kambing Etsumell ni.Secawan susu dengan 2 keping roti je dah buatkan perut aku kenyang.Takde rasa letih pun masa berpuasa hari tu.Elok pi shopping barang basah untuk Hari raya Haji hari tu tau.
Minum susu Etsumell ni memang best,kalau aku yang bancuh,aku akan lebihkan scoop dari yang disarankan..Pekat-pekat sikit baru best tau.4 scoop susu Etsumell dengan 150ml air panas.uih..memang sedap.
Bukan sahaja aku je minum,bahkan Naura dan fiyah pun suka minum susu kambing ni.Yelah,sebab dia berperisa coklat kan..Haruslah sedap je togak susu tu.
etsumell

Cara penyediaannya
campurkan 3 scoop bersama 120ml air suam.
Ok..ada info sikit ni, Jika korang membeli Susu Etsumell ni, korang boleh reedem untuk mendapatkan  satu box percuma tau.
Caranya korang kena kumpul 10 kupon yang ada di atas kotak Etsumell ni,dan bila dah cukup,korang boleh tebus sekotak Etsumell ni secara percuma..

Untuk maklumat lebih lanjut korang boleh follow mereka ye

Fb : https://facebook.com/susukambingEtsumell/
Ig : http://www.instagr.am/etsumell_hq
Contact : +6011-23451742

























Thanks for Reading kisahsidairy.com

Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

8 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *