Beauty tips,  Hari raya

Menu Hari Raya AidilAdha 2017

Assalamualaikum

Hai korang?Amboii,mentang-mentanglah kan raya,nak update blog pun macam taknak je..hehe.

Apa menu wajib korang untuk raya haji ni.Adakah sama dengan raya puasa aidilfitri.Banyak ke ibadah Qurban tahun ni.

Menu kami untuk aidiladha sama je dengan aidilfitri.Wajib disediakan.Tapi kadang-kadang ada jugaklah menu lain yang kami sediakan.Biasa kalau raya haji kami tak berjalan ke mana pun.Duduk rumah makan tidur,makan tidur jelah kerjanya.

Tapi sayangnya lodeh kamo tak tahan lama.Sebab pagi tu tengok santan dah basi,masalahnya santan dah masukkan baru tau rasa dah tak sedap.Lagipun ada campuran tepung dalam santan tu.Sakit pula hati ni.
Kalau pasal santan ni,bukan baru pertama kali terkena,tapi dah banyak kali dah.Tapi dalam entry ni aku malas nak cerita lagi..

Thanks for Reading kisahsidairy.com

Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

7 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE