ranking alexa

Ranking Alexa kisahsidairy.com 03 Ogos 2017

Assalamualaikum

Hai korang☺☺ alah..petang-petang ni kan,saja je nak borak-borak pasal ranking alexa.Ada orang kata,raking alexa ni tak membantu pun dalam carrier sebagai blogger…cewahhh….

Tapi aku tak kisah samada betul atau tak,cuma bagi aku,lain orang lain pendapatnya.Cuma di sini,aku boleh tengok prestasi blog aku macam mana.

Global Alexa Traffic Rank : 765,870

Traffic Rank in My : 6018

Ranking Alexa yang lepas : SINI

Site Linking in : 651

Check Ranking Alexa korang di SINI

So ,korang pulak macam mana..adakah ranking alexa ini membantu korang,…

Thanks for Reading kisahsidairy.com

Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE