Hari raya

Beraya di Johor Pula

Assalamualaikum
Hai korang?? alahaiii..dah raya ke 5 weh..ada yang dah naik bekerja dan ada jugak yang masih bercuti.
Kalau dari raya pertama lagi,eh sebelum raya lagi,aku beraya di Melaka.maklumlah #teamrayarumahmertua katakan.So,semalam dah balik ke johor.Alhamdulillah,perjalanan semuanya ok je.Ada sikit jammed,tapi takdelah teruk sangat.
Sempatlah singgah di rumah cousin sempena majlis aqiqah anak dia.Sampai di kota tinggi pun dah petang.Dalam pukul 5 agaknya.Hujan lebat di beberapa tempat.
Nasiblah adik beradik masih lagi di rumah mak.Tahun ni kiranya team beraya rumah mertua..
Ni diantara adik beradik aku yang ada..Nak beraya di rumah sanak saudara kat sini pulak.
Korang pulak ke mana hari ni

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

23 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *