Hari raya

Beraya di Johor Pula

Assalamualaikum
Hai korang?? alahaiii..dah raya ke 5 weh..ada yang dah naik bekerja dan ada jugak yang masih bercuti.
Kalau dari raya pertama lagi,eh sebelum raya lagi,aku beraya di Melaka.maklumlah #teamrayarumahmertua katakan.So,semalam dah balik ke johor.Alhamdulillah,perjalanan semuanya ok je.Ada sikit jammed,tapi takdelah teruk sangat.
Sempatlah singgah di rumah cousin sempena majlis aqiqah anak dia.Sampai di kota tinggi pun dah petang.Dalam pukul 5 agaknya.Hujan lebat di beberapa tempat.
Nasiblah adik beradik masih lagi di rumah mak.Tahun ni kiranya team beraya rumah mertua..
Ni diantara adik beradik aku yang ada..Nak beraya di rumah sanak saudara kat sini pulak.
Korang pulak ke mana hari ni
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

23 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE