INFO,  johor bahru,  pasir gudang

Uptown PG Night Bazaar bermula Julai 2017

Assalamualaikum

Hai korang☺☺ Uptown PG Night Bazaar  akan dibukan pada awal bulan Julai 2017 dari 6 petang sehinga ke 2 pagi.
Wah..tak lama je lagi kan.Dah dekat ni,nanti bolehlah usha-usha uptown PG ni.Selalu nampak di bandar je kan.Kalau nak cuci-cuci mata boleh je kan.Tapi kenalah tunggu bulan depan..hehehe
Mana-mana yang nak dapatkan pakaian,gajet,produk kecantikkan semua ada kat sini.Bukan itu sahaja,malah makanan,carbooth dan bermacam lagi.Selain itu juga,pentas hiburan,aktiviti busker ,live band ,karaoke dan pelbagai acara ada juga disini,
So,banyak aktiviti yang boleh korang dapati di sini..Jangan lupa tau…

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *