Uncategorized

Ramadhan raya blogger contest

Assalamualaikum
Hai korang??.. Untuk pengetahuan korang Lazada Malaysia akan mengadakan Ramadhan raya blogger contest tau.Ini pun aku tau dari blogger iday.
So,aku sedang berkira-kira nak join ke tak kali ni.Sepanjang Lazada mengadakan contest ni,banyak kali jugak aku join,cuma belum rezeki untuk menang.Kalau tak join macam rugi pulak,sebab macam senang je penyertaan kali ni.Kalau korang nak tau boleh pergi ke link ni 
Insyallah..mungkin akan join..tengah belek-belek resepi lama ni.Kotlah boleh join kan.
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE