kisahsidairy.com

Bekal Nasi goreng

Assalamualaikum
Hai korang☺☺ Pasal menu breakfast je ni.Tapi disebalik tu sebenarnya ada cerita tau,
Semalam aku masak lemak ciliapi Lala.Masak lebih untuk buat bekal.Masak nasi malam-malam buta,jadi pagi senang panaskan je semua lauk.Bila pagi ingatkan nak panaskan lauk,tiba-tiba nampak dah berbuih dalam periuk tu..Hadoii…rasa rugi pulak.Kalau habiskan malam tadi dah tak membazir.Tapi disebabkan nak bawak bekal ke office,jadinya tinggalkan sikitlah untuk bekalan.
Tapi yang terjadi sebaliknya pulak kan.
Maka jadilah Nasi goreng bersama telur mata.Itu sudah memadai untuk sarapan merangkap makan tengahari.Disebabkan dah takde kawan untuk makan tengahari,bekal adalah perkara yang lebih selamat supaya tidak kebuluran.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE