Menu of the day

Menu Of The Day | Udang Galah

Assalamualaikum
Hai korang???selamat tengahari..selamat berhujung minggu.Apa aktiviti korang hari ni.aku kat kampung,semalam buat birthday anak dara sorang tu.Lepas tu lepak-lepak je kat kampung.Adik-adik pun ada balik.So seronok sikit kan bila berkumpul adik beradik.
Paling best bila kumpul adik beradik ni,selain dapat berbual bersama,adalah masak bersama-sama.Memandangkan adik dari pahang bawak udang galah dari sana,so menu kami semalam adalah udang galah.
Nilah menu kami,udang masak sambal,udang masak ciliapi.Tapi tak berapilah sebab nak bagi anak-anak makan.
Kalau dapat makan ramai-ramai  paling seronok.ini adalah menu throwback semalam tau..ok

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

15 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *