Menu of the day

Menu Of The Day 17.04.2017

Assalamualaikum
Hai korang???Siapa haters sila pangkah je.Bukan apa,kot meluat apa yang nak disajikan hari ni
Ok..ok..sila positif.Terima kasih kerana menjengah.Nak tau menu kami sekeluarga hari ni?
Yesssa..ini sahaja…memadai bukan.Boleh lah..lagipun stock dalam fridge tak berapa nak ada.Tapi bagi aku lauk yang macam nilah,kita dok dua kali tambah..siapa macam aku..
Betul tak,lauk kampung je.Ikan goreng,sayur kobis masak lemak.Dan yang penting si sambal belacan.Itu adalah yang membuatkan majlis makan-makan malam ni penuh selera.
Biasalah kan,rutin seorang isteri..memikat hati suami walaupun lauk santapan tu biasa-biasa..hahaha
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

7 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE