Uncategorized

Menu of the day 11 April 2017

Assalamualaikum
Hai korang??? tah,bila ada kerajinan nak uldate blog kan.Semuanya nak dimasukkan..ala..apa salhnya kan.Kongsi apa yang bagus..Janji jangan kongsi benda yang tak baik,yang buat muka suci,tapi sebaliknya..emmmm..malas nak ceritalah..
Sebenarnya hari-hari masak.Tapi ada jugaklah gantung periuk.Kalau ada pasar malam,nak pi beli barang dapur,selalunya aku akan skip masak.Bukan apa,kalau masak ni jimatlah sikit.Kalau hari-hari makan luar,naya duit poket
Apa menu kisahsidairy hari ini,meh tengok.
Kari ayam
Ikan kering kapak
Sawi goreng
Simple kan..tapi tulah yang syoknya..alhamdulillah..kenyang dah.korang pulak..apa menu malam ni..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.