luncheon

Makan tengahari yang simple

Assalamualaikum
Hai korang???petang baru nak update.Banyak keje sikit hari ni plus area pasir gudang kehabisan air..what???
Tapi itulah kenyataannya.memang takde air sejak semalam lagi.Sampai kering kontang..Call SAJ katanya ada masalah diempangan..so terpaksa redha dengan ketentuannya..ahakss.
Tapi makan mesti kena makan kan.Officemate ajak makan yang ringan-ringan je hari ni.Fikir punya fikir,kami makan rojak campur dan cendol
Rojak tu makan untuk dua orang.tu pun tak habis.
Bukan kata rojak,cendol pun aku tak dapat habiskan..Perut dah penuh gaknya.Pastu mulalah petang lapar balik.Tapi sehingga ke saat ini,aku masih kenyang..hehehe
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

14 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE