Sabtuday,  Uncategorized

Simpan Air secukupnya Hari ini

Assalamualaikum
Hai korang??? selamat hari sabtu..selamat bercuti kepada korang yang bercuti hari ni.
Kalau nak ikutkan tajuk entry,memang kawasan aku air takkan dibuka dari jam 10 pagi nanti sehinggalah pada ahad esok pukul 9 pagi.
Kerja-kerja pembersihan tangki akan dijalankan di tempat aku ni.so,semalam tak sempat nak tadah air,tu yang pagi-pagi ni rushing tadah air.Air tangki ada.Cuma aku perlukan air untuk di dapur
Cukuplah air untuk satu bekas yang besar ni
Lagipun kami tiga beranak je.insyallah cukup.sat lagi pun nak keluar..so,xdelah masa sangat kat rumah..Gantung periuk hari ni sebab nak attend kenduri.so junpa lagi dalam next entry..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE