Madah bicara,  Uncategorized

Madah Bicara 26 | Jaga Aib Kita

Assalamualaikum
Kadang Aibkita orang tak tau pun,
Tapi kalau Tiap2 hari update rasa tak puas hati
sakit hati,terasa hati,kecik hati,
semua nak update dekat Fb
Orang yang baca pun tau aib kita
Tau kita ni jenis macam mana
Kita sendiri yang buka aib ktia
sebelum nak update sesuatu,fikir dahulu.Walaupun itu hak kita nak pos apa saja
Nota : Pada aku lah kan,tak perlu kita nak aibkan diri kita sendiri pada orang.Apa yang kita tak puas hati,tak perlu semua orang tau..lagi tak puas hati dan maki hamun orang di fb..Selagi kita boleh simpan,simpan jelah.

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *