Madah bicara,  Uncategorized

Madah Bicara 26 | Jaga Aib Kita

Assalamualaikum
Kadang Aibkita orang tak tau pun,
Tapi kalau Tiap2 hari update rasa tak puas hati
sakit hati,terasa hati,kecik hati,
semua nak update dekat Fb
Orang yang baca pun tau aib kita
Tau kita ni jenis macam mana
Kita sendiri yang buka aib ktia
sebelum nak update sesuatu,fikir dahulu.Walaupun itu hak kita nak pos apa saja
Nota : Pada aku lah kan,tak perlu kita nak aibkan diri kita sendiri pada orang.Apa yang kita tak puas hati,tak perlu semua orang tau..lagi tak puas hati dan maki hamun orang di fb..Selagi kita boleh simpan,simpan jelah.
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.