Mini gathering,  Uncategorized

Mini Gathering di rumah Hernee Nazir

Assalamualaikum
Hai korang..selamat berhujung minggu.. apa aktiviti korang hari ni. Aku hari ni takde buat apa pun.. kat rumah lepak-lepak dengan anak. buat kerja rumah yang tak pernah siap ni.. Hahaha.. 
bila bersama anak-anak macam-macamlah karenahnya. layankan jelah kan. Bukan senang nak spend masa dengan anak-anak untuk wanita bekerja macam aku ni.. Alah.. Korang pun sama jugak kan.. 
Oklah.. Sebenarnya nak cerita pasal mini gathering di rumah rakan blogger. Alhamdulillah.. Persahabatan di alam maya kini terus berterusan hingga ke dunia luar. Syukran.. Dari Aeon bukit indah semalam, Terus kerumah hernee. bukan aku sahaja yang datang. tapi blogger top mialiana pun datang jugak tau.. 
Kak mia, hernee dan aku
Best.. Makan-makan rumah tuan rumah. Dia masak ketam masak lemak.. Uishhh.. Sedap ko.. 
Tapi kalau korang nak tau bukan kami je ada mini gathering.. Ni hah. Anak-anak pun sama jugak
Hah.. Ni hah.. Anak-anak pun terlibat sama tau. Happening sangat mereka. 
Harap lepas ni boleh together2 lagi.. Syok.. Banyak benda yang kami cerita.. Especially pasal blog. 

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

12 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *