GIVEAWAY,  saya menang

Rezeki Tanpa Disangka

Assalamualaikum
Rezeki Allah swt nak bagi ni,tak kira dalam bentuk apa pun.Tak kisahlah ianya dalam rupa duit atau barangan.
Memang syok kan bila dapat tau kita memenangi apa jua barangan dan wang tunai.seronok weh.Macam semalam,tetiba aku dapat satu messenger mengatakan aku pernah join contest dari mereka.
Terus bagi details apa yang diorang nak…hahaha….kalau nak ikutkan banyak lagi contest yang boleh kita join.yang penting kita kena berusaha lah kan..Selebihnya serahkan kepada Allah swt.kalau ada rezeki kita insya allah…
Aku memang suka tengok rakan-rakan yang join contest kemudian diorang menang.Kekadang jeles pulak bila tengok diorang menang tu.Rasa nak join jugak lah kan contest yang diorang join tu..
Seperti yang aku cakap tadi,semua tu nak kena usaha.Kalau takde usaha untuk join,macam mana nak ada kemenangan tu..
Ni ha…aku pun tak tau bila aku join..Tapi alhamdulillah…aku terpilih…kita tengok nanti..apa yang aku dapat ye..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

10 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE