kisahsidairy.com,  selamat hari raya

Selamat Hari Raya AidilAdha 2016

Assalamualaikum
Selamat Hari raya korang…Wah..meriahnya raya korang kan..Ada yang buat qurban tahun ni?
Belum ada rezeki untuk buat qurban.Insya allah,niat tu ada,cuma belum ada rezeki lagi nak buat..Korang doa-doakan aku supaya rezeki tu sampai kat aku untuk aku lunaskan impian aku ni ye.
Alhamdulillah,cuma entry autopublish je hari ni untuk memberi ucapan Hari raya kat korang.Mahunya pepagi ni aku sibuk menguruskan rumah dan juga memasak serta menyediakan menu hari raya.Persiapan untuk raya haji ni ala kadar je sebenarnya.Tiada baju raya pun,cuma hidangan hari raya seperti hari raya puasa tu adalah.
Pada tahun ni merupakan hari raya yang pertama aku raikan di rumah baru.Adik beradik belah suami datang ke sini untuk menyambutnya dengan kami.So,dengan berbesar hati menerima kedatangan mereka.
Moga korang jalani hari raya korang dengan bersederhana dan bersikap berjimat cermat dengan ekonomi negara sekarang.Cermat dalam pemanduan di mana sahaja korang berada.Elakkan sikap meninggi diri di jalan raya dan patuhi keselamatan jalan raya ye.
Selamat menjamu selera ye korang..Jangan makan banyak-banyak tau..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE