Uncategorized

Hari pertama bersahur di bulan Ramadhan

Assalamualaikum

Hari pertama update blog di awal ramadhan.Alhamdulillah syukur.Sementara menunggu azan subuh,sempatlah update blog kejap.

Pepagi lagi awfiyah macam tau tau je kejutkan umi dia untuk bersahur…Naura jelah yang masih tidur lagi.

Moga tiada halangan apa apa pada hari pertama puasa.Nak suruh Awfiyah berpuasa macam kecil lagi kan.Tapi tak salahkan kalau kita bagitahu dia bagaimana cara kita puasa..hehe..

Tapi di awal ramadhan dah diuji dengan selsema,dan sakit kepala..Allahu..Moga tidaklah berlarutan berpanjangan..

Salam ramadhan yang pertama untuk korang!!

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *