happy anniversary,  kisahsidairy.com

Happy 5th Anniversary For Both of Us

Assalamualaikum
Alhamdulillah..Syukur kerana masih dipanjangkan lagi jodoh kami.12 February kami disatukan..Dan sehingga kini usia perkahwinan kami dah pun menginjak ke tahun yang ke 5..
Suka duka ,bergaduh,baik semuanya sudah dilalui…Susah senang dilalui bersama.Asam garam rumahtangga macam tulah kan.Tak lari dari semua tu..
Dikurniakan 2 orang puteri untuk menambahkan keserian keluarga kecil kami.Amat-amat membahagiakan..Syukur
source:google
Tiada ungkapan yang indah kerana aku ni taklah pandai sangat mengatur ayat puitis.
Apa pun,aku selalu mendoakan supaya hubungan kami kekal hingga ke jannah..
Bila anak-anak besar,dah boleh pergi ke masjid sama-sama,berdua kemana-mana sahaja..Bila melihat sepasang orang tua naik motor ke masjid sama-sama.,Dalam hati selalu berkata,insya allah..moga aku dan suami pun akan menjadi seperti itu.Yelah..sekarang ni bukan tak boleh,tapi untuk berdua sama-sama ke masjid tu takdelah boleh kan..Anak-anak masih kecil..Dapat solat berjemaah kat rumah pun dah syukur.Nak jadi sweet couple walaupun dah tua nanti..hehehehe….

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *