kisahsidairy.com,  lifestyle blogger

Kembali Bekerja

Assalamualaikum
Hari ni adalah 1st time bekerja setelah 2 bulan bercuti.Semuanya rasa kekok bila nak tekan keyboard pun dah tak selancar dulu..heheh…Maklum la kan..dua bulan dok kelek anak je..
Yelah,kita sebagai ibu ni,bila 1st time tinggalkan anak,mesti rasa kelainan tu.Masa nak pergi ke kerja tadi pun,rasa sedih bila tengok wajah-wajah kesayangan hamba.Tapi apa kan daya,demi nak membesarkan anak,terpaksa la ummi mengharunginya.
Dapatlah ummi kembali berblog.Ada jugalah masa nak membelek blog.Bukan kat rumah takde masa untuk berblog.Cuma bila tengok budak berdua tu,ada je kerja nak di buatnya.
Banyak sebenarnya yang ingin diperceritakan dalam blog ni..cuma kena ambil masa.Nak ceritakan saat-saat melahirkan Nur Naura Auni tu.
Oklah…Nak settlekan kerja-kerja yang tertangguh ni.Sat lagi boleh blogwalking..rindu weh…
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE