Uncategorized

Berjumpa Dengan Blogger Kakcik Seroja

Assalamualaikum
Cerita masih baru lagi..Fresh form oven walaupun dah terlambat satu hari..hahah..oklah kan.Saja nak buka cerita pasal perjumpaan dengan Blogger Kakcik Seroja.
Actually,aku panggil bonda.Mengenali Bonda bukanlah di alam blog.Mengenali beliau hampir 10 tahun di alam maya.Dari alam maya membawa kepada pertemuan.Dan alhamdulillah…ikatan yang dibina di dalam alam maya memakan masa yang begitu lama dan sehinggalah seterusnya hendaknya.
Mengenali Bonda aka blogger Kakcik seroja di satu forum,sehinggalah aku tau bonda ni salah seorang blogger jugak.
Pertemuan pada rabu lepas tanpa dirancang.Kebetulan bonda datang ke Pasir gudang kerana mengikuti suami dan anaknya yang ada kerja disini.Bila dah tau kedatangan bonda ni,aku pun usha-usha lah nak berjumpa dengan beliau.Memang dah lama tak berjumpa dengan Bonda.Rasa last jumpa bonda pun masa aku bujang lagi..hek..hek..
Bersama dengan seorang lagi rakan yang dah ku anggap kakak,pertemuan kami di Chamek Pusat bandar petang itu berhasil.Alhamdulillah..walau pun tak begitu lama masa yang dihabiskan bersama.bersyukur kerana dipertemukan lagi.
Abaikan muka yang begitu nampak tembam…uishhh…ingatkan kurus..hahahah

Pemberian bonda pada pertemuan kami..Takde apa yang aku bagi kat bonda sebagai kenang-kenangan,,
Harap ada lagi waktu dan peluang untuk berjumpa dengan Bonda dan blogger-blogger lain…
Short entry di pagi ni…

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *