happy birthday..,  kisahsidairy.com,  nur awfiyah

Nur Awfiyah Turns One

Assalamualaikum
Pepagi lagi ummi dah bangunkan dia.Semangatkan Ummi nak wish Birthday awfiyah pepagi ni..Kenalah umpan bagi susu sebotol.hehe
Alhamdulillah..Genaplah anakanda kami hari ni setahun..Rasa sekejap je masa berlalu..Dan hari ni anakanda kami dah setahun…Sekarang ni dah gigih meniti tepi katil dan juga kerusi sofa tu..Memang ada hati nak berjalan dah..Masuk Walker???? Memang dah taknak pun dia..
Alhamdulillah..Ummi selalu doakan anak ummi menjadi anak yang solehah,berjaya dalam hidup.Tak sabar nak tunggu rambut dia panjang lagi macam ni..uhuk..macam nyesal potong rambut dia,tapi apa kan daya,tak nak anak ummi ni kena ruam.
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE