happy birthday..,  kisahsidairy.com,  nur awfiyah

Nur Awfiyah Turns One

Assalamualaikum
Pepagi lagi ummi dah bangunkan dia.Semangatkan Ummi nak wish Birthday awfiyah pepagi ni..Kenalah umpan bagi susu sebotol.hehe
Alhamdulillah..Genaplah anakanda kami hari ni setahun..Rasa sekejap je masa berlalu..Dan hari ni anakanda kami dah setahun…Sekarang ni dah gigih meniti tepi katil dan juga kerusi sofa tu..Memang ada hati nak berjalan dah..Masuk Walker???? Memang dah taknak pun dia..
Alhamdulillah..Ummi selalu doakan anak ummi menjadi anak yang solehah,berjaya dalam hidup.Tak sabar nak tunggu rambut dia panjang lagi macam ni..uhuk..macam nyesal potong rambut dia,tapi apa kan daya,tak nak anak ummi ni kena ruam.

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *