kisahsidairy.com,  lifestyle blogger,  motherhood,  parenting blogger

Bila Nur Awfiyah semakin Aktif

Assalamualaikum
Tengoklah…lepas baik dari sihat tuari,dah semakin aktif ..Isk…Asyik nak berdiri walaupun tak pandai lagi nak berjalan..Spot utama adalah di sofa.Memang dia paling suka kat situ..Bila dah dapat berdiri ,nak duduk tak pandai.Mulalah cari sesiapa yang terdekat dengan dia,mintak turunkan..Bila takde,huh!!!dengar je dia menjerit..
Lagi satu peel dia sekarang ni,bila nak tidur,macam-macam aksi dia tunjuk untuk boleh ke tidur tu.Tengoklah aksi dia dalam buai tu..Ada video,tapi aku tak boleh nak masukkan…hehehe…
Nanti dah puas dok terguling dalam buai tu,barulah dia mintak tolong betulkan posisi dia..haishhh minah ni..Semakin aktif..Kekadang,ummi pulak tak larat nak layan dia.Lagi satu kesukaan dia,bila aku baring,Mulalah dia nak memanjat..Setiap malam pulak,perut ummi dia mesti kena tendang dengan dia..Haishhh…Penat ummi betulkan posisi dia bila tidur,Pasti lepas dari tu,dia ubah balik posisi dia tu..Suka hatilah nak oooii,,janji ko tak terhantuk dekat sofa kayu tu dah ler…
Dah dua hari perasan awfiyah dah tumbuh gigi sebatang,takpe,nanti dah nampak sikit,ummi close up sikit gambar gigi tu ye..hehehe…
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE