kisahsidairy.com,  lifestyle blogger,  review food

Beli Coklat Cadburry dan Dapat Keychain Coklat yang comel

Assalamualaikum
Selamat malam semua..Selamat merehatkan badan..Emmm…sebelum berehat,jenguk kejap blog ni..Al maklumlah,malam je dapat update blog.Waktu siang jarang ada masa..
Oklah,siang tadi,en.husband belikan coklat cadburry untuk isteri tersayang…ececeh…hehe..yelah,
Macam macam bini dok mengidam..Tapi taklah mengidam nak makan cadburry ni.Sejak dah disahkan HALAL oleh JAKIM,belum lagi pernah nak membeli coklat ni.
Entah apa angin en.husband baik hati belikan..Masa memula kawen dulu,memang rajin belikan..Dah lama ni,jarang belikan coklat la…Belikan apa yang nak di makan je.
Sebenarnya Aku memang ler minat dngan coklat ni,Tapi sejak berlaku kes yang cadburry tak halal sikit masa dahulu,terus aku lupakan untuk makan sebarang coklat..Merajuk kot…

Biasalah..snap gambar waktu malam..So ginilah kekdahnya kan
Dua keychain coklat yang aku suka..Kenapa ada dua?.Sebab en.husband beli dua la..
Bila dah lama tak makan coklat,rasa sedap pulak..Tak cukup satu,rasa nak beli banyak lagi lepas ni..
Korang nak tau pasal kes Halal atau tidak Cadburry ni,boleh rujuk JAKIM atau ke website Cadburry Malaysia di Sini.
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

42 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE