Uncategorized

Dapat MC selama dua hari

Assalamualaikum
Alhamdulillah..harap dua hari mc dapat mengembalikan kembali kesihatan yang terganggu semenjak dua menjak ni.
Disebabkan pagi pagi lagi, aku dah rasa memang tak sihat dan selalu sangat muntah muntah, menyebabkan takdelah tenaga untuk aku ke tempat kerja.walaupun pagi lagi dah bersiap ke tempat kerja, dengan kepala pusing, baik tak payah teruskan ke tempat kerja kan.yelah risau jugak, kepala terhuying hayang nak drive.Nur awfiyah pun terpaksa aku suruh SIL aku amik.risau tak terjaga dia dalam keadaan aku macam ni.Lepas husband pi keje je, aku dah baring…tak larat nak bangun, setiap kali bangun, memang  membuak la tekak ni.
Petang baru aku pi klinik, nasib baik dapat doktor yang memahami.bagi mc kat aku selama dua hari…Alhamdulillah. ..boleh rest secukupnya..

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE