Showing 39 Result(s)
kisahsidairy.com miracle mask PRODUK REVIEW

Miracle Mask mengatasi Masalah Jerawat

Assalamualaikum Pembersih muka all in one yang berkesan untuk mencerah dan menghaluskan kulit dari gabungan 99 buah-buahan,sayur-sayuran,ulam-ulaman dan herba-herba terpilih dari 99 Kepulauan Langkawi. Rasailah perubahan kulit anda walaupun pertama kali menggunakannya. Anda pasti jatuh hati!Ninety Nine Face sangat berkesan untuk:– Semua jenis kulit.– Mengecutkan jerawat dan memudarkan parut.– Menghaluskan dan melicinkan kulit.– Memudar dan menghilangkan jeragat.– Mencerah secara semulajadi dan sekatakan warna kulit.– Menegangkan kulit wajah dan awet muda.– Mengurangkan …

kisahsidairy.com miracle mask PRODUK REVIEW

Faktor-Faktor yang menyebabkan Jerawat Keluar

Assalamualaikum Eiiii…Jerawat… Mesti korang tak suka kan bila bercerita pasal jerawat ni.Bukan sahaja perempuan,lelaki pun tak suka tau. Ada beberapa faktor yang menyebabkan Jerawat tu keluar.Jerawat nie boleh diatasi kalau kita tau punca jerawat tu keluar. Apa faktor yang menyebabkan jerawat tu keluar.. 1.Perubahan hormoneApabila berlaku perubahan hormone seperti zaman baligh remaja, mengandung, datang haid ataupun menopause bagi wanita, jerawat akan timbul disebabkan hormone dalam badan,iaitu hormone androgen (testosterone) yang ada …

ONLINE SHOPPING TIPS

Tips Memilih Cermin Mata

Assalamualaikum Memang pening kan nak memilih cermin mata?.Mahunya berjam-jam lama kat kedai tu..Semua jenis cermin mata yang perlu dicuba untuk kesusaian muka  Kat sini aku just nak share kat korang ,apa perkara pertama yang perlu korang titik beratkan dalam pembelian cermin mata.Bukan main beli je..Mestilah mengikut kesusaian bentuk muka kita jugak kan.. Muka bujur. Ciri -ciri bagi mereka yang mempunyai muka Bujur  Mempunyai bentuk muka yang paling seimbang Dagu yang …

kisahsidairy.com

Mini Gathering Blogger di JB

                                                                  Assalamualaikum Happy sunday korang.ingat nak letak Mini gathering Blogger Johor, tapi disebabkan tak semua blogger orang JB, salah satunya  Bro Framestone la kan..so terpaksalah tukar tajuk entry ni. Setelah sekian lama kitorang blogger jb ni, nak buat …

kisahsidairy.com nur awfiyah parenting blogger

Masa untuk makan

Assalamualaikum Lama juga kan aku tak cerita pasal nur awfiyah. Emm..lately ni tak sempat nak publish cerita sangat.Hari minggu macam ni aktiviti melayan si awfiyah jelah..Selain aktiviti mengemas rumah dapatlah juga ke pasar dan memasak tengahari. Sejak nur awfiyah da semakin membesar ni, banyak juga perbezaan dari sehari dan karenah yang berbeza.Sekarang ni, kalau nak bagi makan kat dia, mesti ada sesuatu yang boleh menarik perhatian dia untuk duduk diam. …

kisahsidairy.com Perlawan bola Piala FA

Pahang Menjadi Juara Piala Final Malaysia 2014

Assalamualaikum Tahniah buat pasukan Pahang darul makmur yang memenangi Piala Final Malaysia 2014.Walaupun banyak rintangan yang dihadapi oleh kedua dua pasukan ini,akhrinya terjawab segala persoalan selama ini,siapakah yang bakal menjulang Piala itu. Walaupun sedih dengan kekalahan JDT,tapi aku tetap rasa bangga kerana mereka dpat bertahan sehingga ke saat akhir…Takpe..Menang dan kalah tu adat pertandingan.Mungkin bukan rezeki JDT untuk tahun nie kan… Di Timeline aku,penuh dengan status tentang Perlawanan Bola sepak …

kisahsidairy.com Perlawan bola Piala FA

JDT vs PAHANG

Assalamualaikum Pastinya ramai sekarang ni yang duduk depan tv, kedai mamak atau melihat secara live perlawanan Bola sepak piala OPPO Jdt lawan Pahang malam ni. Aku hanya menonton depan tv je.lagi selesa..sambil layan kopi panas, sambil tu boleh lepak lepak dengan nur awfiyah ni. Di separuh masa pertama, , alhamdulillah, Nampaknya berpihak kepada JDT.Tak mustahil kan kalau masa kedua ni berpihak kepada pahang pulak.Apa pun aku harap permainan bola sepak …

kisahsidairy.com RANDOM

Happy Saturday

Assalamualaikum Happy saturday korang..still kat tempat kerja.Menunggu masa untuk balik je ni. Hari sabtu pertama di bulan November.Dah hampir kan ke penghujung tahun.2015 akan muncul sebulan lebih je lagi.Masa nilah nak bina zam baru.Mana yang azam tak dapat ditunaikan pada tahun ni, mungkin boleh bawa ke tahun hadapan jugak.Kekadang tak semua kita impikan tu akan menjadi kenyataan. Kita hanya mampu merancang, tapi semua Allah swt menentukan..