Uncategorized

Aiskrim Malaysia Sedap

Assalamualaikum
Wah..inilah yang palin disukai oleh kanak kanak dan juga orang dewasa.tipulah kalau orang dewasa tak suka Aiskrim Malaysia ni.
Sekarang ni bukan senang tau nak cari orang jual aiskrim ni.Kebanyakkan kedai jual paddle pop, emmm..apa entah lagi..aku pun tak ingat.
Kebetulan semalam pergi rumah adik aku, ala…yang aku cerita adik aku sambut birthday anak dia.Bini adik aku memang jual aiskrim malaysia ni.

Ni je yang aku bawak balik..eh..bukan..ni je yang sempat aku nak masukkan dalam peti ais kat rumah tu.
Sebelum masuk, sempat lagi snap gambar.
Memang sedap kalau dpat makan dua tiga batang aiskrim ni.
Rata rata harga untuk sebatang aiskrim tu adalah 30 sen.yang pendek tu 20 sen.
Oklah..aku nak menikmati sekejap aiskrim ni.
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.