bola sepak,  kisahsidairy.com,  Perlawan bola Piala FA

JDT vs PAHANG

Assalamualaikum
Pastinya ramai sekarang ni yang duduk depan tv, kedai mamak atau melihat secara live perlawanan Bola sepak piala OPPO Jdt lawan Pahang malam ni.
Aku hanya menonton depan tv je.lagi selesa..sambil layan kopi panas, sambil tu boleh lepak lepak dengan nur awfiyah ni.
Di separuh masa pertama, , alhamdulillah, Nampaknya berpihak kepada JDT.Tak mustahil kan kalau masa kedua ni berpihak kepada pahang pulak.Apa pun aku harap permainan bola sepak ini diakhiri dengan permainan yang terbaik.
Harapnya takdelah kejadian yang tidak diingini berlaku kan..
Oklah..kita sambung tengok balik..happy watching ye..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

8 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *