kisahsidairy.com,  nur awfiyah

Have a Nice Saturday!!

Assalamualaikum
sumber:google
Sabtu yang sangat lemau…Lagi lemau bila My mom ada kat rumah tu..Rasa tak nak gi kerja je..Nasib baik hari ni half day.Semalam petang My mom datang rumah…Tapi bukan rumah aku,rumah abang aku lah.Rumah abang aku tu pun bukan jauh sangat..Selang beberapa buah rumah je dari rumah aku..Lagipun mak lebih selesa kat rumah abang.
Masa hantar awfiyah rumah abang aku tu terus je melekat sampai pukul 7.30…pehhh…memang tak menghengatkan nak gi kerja..Memang berat je nak gi kerja ni bila semua ada.Tapi takpe…gagahkan diri jugak nak kerja sebab hari ni halfday…yuhaaaaaa….
Sukalah budak tembam tu ramai yang keromon dia..Malam semalam pun tidur lambat sebab ada orang yang melayan dia bermain..
Entry pendek pagi ni sudahlah..ada kerja yang perlu diselesaikan sebelum balik..Nak sambung blogwalking mana yang sempat sebelum balik…hehehe
Tepek satu gambar awfiyah la…Nanti boleh jeling  jeling sikit dia ni.

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *