Uncategorized

Hadiah Dari Blogger Suria Amanda

Assalamualaikum
Selamat pagi semua..Mesti korang bad mood sebab dengar cerita minyak naik semalam kan.emmm..ape nak buek!! kita takde kuasa pun nak bersuara..Hidup mesti diteruskan..Walau kita menyumpah seranah sekalipun,harga minyak tetap naik jugak kan.
Harga susu Nur awfiyah pun dah naik rm4 tau..memang sangat bezanya.Terpaksalah ummi dengan babah bekerja keras sikit..Yang dah kaya raya tu,biasalah,tak tempias pun kat diorang bila kenaikkan harga macam nie.Kita yang dibawah nilah yang cukup terasa..Kan ke tuari ada orang sebut,Gaji orang malaysia ni dah di tahap selesa..emmmm..selesa la sangat kan..Moga Allah membukakan pintu rezeki untuk kita seluas-luasnya.Insyallah..amin
Oklah..malas nak membebel pasal tu,baik aku cerita apa yang aku dapat dari blogger Suria amanda nie.
Kenapa kak suria amanda bagi aku hadiah?
Sebab den  solosai  buek kojo ghumah tepat sobolum tepat jam limo potang,
meh baca dan belajar loghat nogori semilan ni ha kek sini >>

Kuliah Subjek BHS 109 : Bahso Nisimilan (Kelas Pertama)

Terima Kasih kak Suria..tambah koleksi la nampaknya nie..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *