Uncategorized

Rezeki Nur Awfiyah Dapat Baju Baru

Assalamualaikum
Alhamdulillah..rezeki Nur awfiyah.
Semalam ceritanya..Aku balik semalam 6.45 petang.Balik terus ambil Nur awfiyah macam biasa.Cuma semalam aku lewat sikit balik.Ada kerja yang perlu di settlekan.
Masuk je,tengok ada bungkusan hadiah kat beg baju Nur Awfiyah.Terus kakak ipar cakap,ada jiran kat situ yang belikan Nur awfiyah..
Wah…untunglah Nur awfiyah..Untung juga ummi sebab tak payah dah beli baju jalan dia..Jimat sikit bulan ni..Tapi tak jugak.Ummi Nur awfiyah ni pantang nampak baju yang cantik dan comel..Harus nak grab satu..Satu pun jadilah kan.
Baju tu pulak memang sesuai sangat dengan Nur awfiyah..Di sebabkan Awfiyah nie Semangat, jadi terpaksalah cari baju yang lebih terbuka.Tak boleh la nak pakai yang cantik-cantik ala-ala princess…Mesti baju berlubang dan nampak ketiak tu.pfffft…Esok dah besar jangan terus pakai baju macam tu dah la nak..
Dapatlah dua helai baju…comel pulak tu.macam tau3 je awfiyah suka purple..hehehe
Thanls auntie sabariah…moga murah rezeki ye..amin

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *