Challenging post

Cabaran 30 Hari :Hari 21 -Tempat yang aku ingin pergi,dan tak pernah pergi

Assalamualaikum
Dah terskip satu hari untuk cabaran ni.Emm..Ni semua sebab si penyamun datang mencuri kat rumah family aku kat kampung .Nasib baik lah pencuri tu takde apa-apakan keluarga aku..Kalau tak,tak taulah aku nak cakap apa.
Ni,bila bercakap pasal tempat yang aku teringin sangat nak pergi..meh…aku tunjuk korang
Insyallah,memang inilah tempat yang aku teringin sangat nak pergi,dan tak pernah lagi nak pergi
Dapat menunaikan umrah pun dah syukur.apatah lagi mengerjakan ibadah haji kan..
Moga impian aku akan terlaksana.
Meh terjah Cabaran-cabaran yang lain disini :-

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *